Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485060
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sadales kanālu veidi. Tradicionāli izšķir tiešo un netiešo sadali. Tiešā sadale attiecināma uz ražošanu un pārdošanu tieši pircējiem. Netiešā sadale nozīmē, ka pārdošanas procesā ir iesaistīti starpnieki.
Svarīgi ārēji faktori noieta kanāla izvēlē ir tādi faktori kā:
- produkta un patērētāju raksturojumi;
- pieprasījuma raksturojums;
- atrašanas vietas raksturojums;
- konkurences līmenis;
- likumi un tiesiskie regulējumi u.c.
Daudzie uzņēmumi domā, kā pēc produkcijas nosūtīšanas starpniekiem viņu darbs ir beidzies, jo tālāk jāstrādā tikai starpniekiem. Tomēr tā nav. Uzņēmumam jāseko līdzi starpnieku darbībai, un vispār, uzņēmumam, kas darbojas starptautiskajā tirgū, ir jābūt nodrošinātam ar informāciju par visiem noietas kanālu dalībniekiem līdz pat patērētājam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register