Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222381
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pamatproblēmas apraksts    4
1.1.  Pamatproblēmas apraksts un tās norobežošana no citām problēmām    4
1.2.  Konkrētās problēmas izvēle un apraksts    5
2.  Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums    6
3.  Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums    7
3.1.  Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde    7
3.2.  Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums    12
3.3.  Projekta alternatīvu izmaksu analīze    13
3.3.  Stratēģiskās nozīmes kritēriji un to vērtējums    18
3.4.  Projekta alternatīvu risku analīze    19
4.  Projekta apraksts    21
4.1.  Projekta uzdevumi    22
4.2.  Projekta institūciju noteikšana    25
4.3.  Projekta organizācijas forma    26
4.4.  Projekta institūciju lomu apraksts    26
4.4.1.  Projekta vadītāja loma    26
4.4.2.  Projekta komandas loma    28
4.4.3.  Projekta uzraudzības komitejas loma    28
4.4.4.  Projekta uzdevuma devēja loma    29
  Kopsavilkums    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Ievads
Vērojot televīzijas pārraides, kurās tiek intervēti cilvēki ielās par dažādiem valsts svētkiem, var secināt, ka arvien mazāk Latvijā iedzīvotāju interesējas par vēsturi. Īpaši sliktas zināšanas ir jauniem cilvēkiem. Tas norāda, ka vēstures apmācība skolā ir vāja, skolēnos netiek radīta interese. Lai šo problēmu novērstu, skolām ir nepieciešama atbilstoša izglītojoša un interesi radoša vēstures literatūra.
Latvijā lielākā atbildība par skolnieku izglītības kvalitāti gulstas tieši uz skolotāju pleciem.
Skolotājiem, lai nodrošinātu kvalitatīvu priekšmeta pasniegšanu ir vajadzīgas plašas un sistematizētas zināšanas. Apmeklējot šos seminārus, skolotājiem tiek dota iespēja papildināt savas zināšanas un iegūt informāciju par jaunāko grāmatu vēstures priekšmetā. Semināru lektori ir Latvijā plaši atzīti vēstures speciālisti. Skolotājiem ir iespējas izzināt pilnu informāciju par grāmatu, tās recenzentu novērtējumu, kā arī uzdot lektoriem jautājumus par interesējošām tēmām, kā arī diskutēt savā starpā. Jaunā grāmata atvieglo skolotāju darbu sagatavojot devīto klašu audzēkņus pamatskolas vēstures eksāmenam. Informējot plašu skolu loku par jauno grāmatu, tiek palielināta tās izdevēja tirgus daļa Latvijā.
Pateicoties jaunajai skolu grāmatai vēsturē, audzēkņi varēs labāk sagatavoties eksāmenam, kā arī tiks radīta interese par pagātnes notikumiem un to nozīmi. Tā kā izšķirošais lēmums par mācību grāmatu iegādi pieder vēstures skolotājiem, ir jāuzsver viņu atbildība un ieinteresētība par skolēnu zināšanām. Lai arī skolās tiek izmantotas dažādas citas mācību grāmatas, tad šis seminārs iepazīstinās pasniedzējus ar izmaiņām un jaunās grāmatas priekšrocībām, lai sasniegtu vislabākos rezultātus 9.klašu audzēkņu vēstures zināšanās.

1.Pamatproblēmas apraksts
1.1. Pamatproblēmas apraksts un tās norobežošana no citām problēmām
Vēstures apmācības kvalitāte Latvijas pamatskolās nav pietiekami augstā līmenī, par ko liecina 9.klases skolēnu vēstures eksāmenu rezultāti. Galvenais iemesls ir tas, ka skolotājiem nav pietiekamas informācijas par jaunākajām mācību grāmatām, ko viņi paši varētu izmantot un ieteikt izmantot skolniekiem mācību laikā, jo, lai labi sagatavotos eksāmenam, nepietiek tikai ar to informāciju, kuru skolotājs var sniegt stundu laikā. Ir svarīgi šo grāmatu piedāvāt tieši skolotājiem, nevis skolēnu vecākiem, jo mūsdienās mācību grāmatas ir dārgas, un tāpēc šo grāmatu būtu ieteicams iegādāties skolu bibliotēkām.

Kopsavilkums

Darba sākumā tika izvirzīta problēma par to, ka pašlaik Latvijā nav pietiekami laba vēstures mācību grāmata 9.klasei, kas varētu sagatavot pamatskolas beidzējus vēstures eksāmenam.
Projekta mērķis bija iepazīstināt skolotājus ar jaunu uzlabotu 9.klases vēstures grāmatu. Lai šo mērķi sasniegtu, tika izvirzītas 4 alternatīvas- informatīvo bukletu, kurā ir iekļauta grāmatas recenzija, izsūtīšana pamatskolām; informatīva semināra rīkošana; personīga skolu apmeklēšana un informēšana par jauno grāmatu; diskusijas organizēšana par vēstures apmācību masu medijos.
Projekta gaitā tika atlasītas 2 piemērotākās alternatīvas, kuras vēlāk tika analizētas sīkāk - informatīvo bukletu un recenziju izplatīšana pamatskolām un farmaceitiem un informatīva semināra rīkošana. Pirmās alternatīvas priekšrocība ir zemas izmaksas, mazs laika patēriņš, kā arī plaša auditorijas aptvere, savukārt, otrās - personisks kontakts un atgriezeniskā saite.
Projekta turpinājumā tika izstrādāti abu alternatīvu termiņu plānojumi un noteiktas izmaksas, kā arī tika veikta abu alternatīvu salīdzināšana pēc dažādiem kritērijiem. Izanalizējot šos parametrus, tika secināts, ka rentablāks ir projekts par semināra rīkošanu.
Pēdējā darba nodaļa tika veltīta projekta detalizētam izklāstam, kurā tika noteiktas projekta institūcijas un to lomas, organizācijas forma.. Tiek paredzēts, ka dalības maksa ir no dalībniekiem netiks ņemta.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register