Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:748047
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Pusaudzis vairs nav bērns. Tas iezīmējas jau kā tīri bioloģiskā izpratnē, jo šis ir dzimumnobriešanas laiks, periods, kurā briedumu sasniedz arī citas bioloģiskas sistēmas. Gan fiziskā, gan psihiskā attīstība notiek nevienmērīgi. Kā atzīst zinātnieki, tas ir periods, kad ir maksimāla disproporcija starp dažādiem komponentiem. Jau ārēji pusaudži mēdz būt neproporcionāli augumā, izstīdzējuši, nesamērīgām ķermeņa daļām. Šī pati “neproporcionalitāte” konstatējama arī viņa psihē. Pats būtiskākais, kas raksturo pusaudžu psiholoģiju, ir tā sauktā pieauguša cilvēka izjūta, respektīvi, pusaudzis jūtas pieaudzis. Taču viņš joprojām nav neatkarīgs, viņš nevar eksistēt bez pieaugušo apgādes un aprūpes. Pusaudža sociālais statuss ļoti maz atšķiras no bērna sociālā statusa. Tas neizbēgami rada nozīmīgas pretrunas, izraisa konfliktus.
Pusaudzis bieži izvirza tādas pretenzijas, kuras pats nevar realizēt. Pieauguša cilvēka izjūta gan viņam ir, bet nav nedz vajadzīgo zināšanu, nedz prasmju un iemaņu, nedz morālo tiesību uz šīm pretenzijām, tātad – nav arī iespēju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1115205
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register