Rafaēls atstāja daudz skolnieku, starp kuriem jāmin:
• Džulio Romano (1492. - 1546.),
• Džovanni da Udine (1487. - 1546.),
• Perino del Vaga (dz. ap 1500. g. - miris 1547. g.).
Tomēr ievērojamāko Rafaēla skolnieku daiļrade vairs neiekļāvās dižrenesances mākslā, bet attīstījās jau cita mākslas virziena - manierisma ietvaros.
Secinājumi:
Lai gan Rafaēls mācījās pie Perudžīno gleznotprasmes, viņa darbi bija daudz dzīvīgāki nekā meistaram.
Rafaēls gleznās un freskās panāca to, ko līdz šim nevienam nebija izdevies attēlot, proti, harmonisku kompozīciju ar kustīgām figūrām.
Kaut arī rafaēls bija mazāk pieredzējis nekā tādi diži meistari kā Leonardo un Mikelandželo, viņš guva apbrīnojamus panākumus un viņa darbi bija pieprasīti.
Rafaēla madonnas bija tik pazīstamas, ka gandrīz vai netika vairs vērtētas kā gleznas.
Rafaēla darbi bija kā paraugi tā laika glezniecībām un tādi tie ir arī mūsdienās.
…