Šī raksta galvenā problemātika ir strauja un veiksmīga etnisko un minoritāšu mediju attīstība. Autora mērķis ir izskaidrot šo mediju izplatību plašākā sabiedrības slānī, uzsverot interneta ietekmi uz notiekošo parādību. Tiek atklāts un diskutēts par to, kā cilvēki paši iesaistās ziņu veidošanā.
Marks Deuze ir izpētījis to, ka liela daļa Amerikas iedzīvotāju, kas ir citas etniskās piederības, izvēlas skatīties etnisko televīziju, klausīties etnisko radio un lasīt etnisko presi. Kā svarīgu piemēru Eiropā viņš min Nīderlandi, kur minoritāšu mediju skaits ir neatlaidīgi palielinājies laika posmā no 1999. līdz 2003. gadam. Autors to skaidro kā strauju dažādu etnisko piederību un minoritāšu pieaugumu lielvalstīs, veidojot tajās multikulturālu sabiedrību.
…