Reklāma ir labs veids, kā nodot ziņu no ražotājiem lielam skaitam cilvēku. Katrs no mums ir saskāries ar reklāmu un joprojām arī saskaras ar to – uz ielām, mājās, skolā, darbā utt. Līdz ar to arī katram no mums ir savi uzskati par to. Reklāma var būt ar mērķi palielināt pieprasījumu, tā var būt kā ekonomisks un sociāls process, kas nodrošina ražotāja saikni ar patērētājiem, kā arī tai var piemist pārliecināšanas mērķis. Autors Bolē piedāvā sekojošu reklāmas definīciju – Reklāma tā ir nepersonalizēta informācijas padeve, kurai bieži vien piemīt pārliecināšanas raksturs par produkciju, pakalpojumiem vai idejām, kas tiek izplatītas caur pazīstamiem reklāmdevējiem ar dažādu informācijas nesēju palīdzību.1
Reklāmai ir arī vairāki mērķi, kā piemēram, lai paziņotu par jauna produkta vai pakallpojuma parādīšanos tirgū, lai paplašinātu tirgu jauniem pircējiem, lai atgādinātu par kāda noteikta produkta esamību, lai paziņotu par cenu izmaiņām vai jaunu iesaiņojumu, lai paziņotu par īpašiem piedāvājumiem, lai pamācītu pircējus, lai uzturētu pārdošanas apjomus, lai palielinātu konkurenci utt.…