Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254898
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kas ir Pozicionēšana, Zīmols?
Produkta pozīcija tirgū-stabila produkta īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Produkta pozīcijas, kas jānostiprina ar mārketinga stratēģiju:
produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
pozīcija pret konkurentiem;
produkta klases pozīcija.
Produkta pozīcijas tirgū visbiežāk nosaka tās īpašības un īpatnības jeb funkcijas. Jauna prece parasti iekaro pozīcijas ar tām īpašībām, kuras ignorē konkurents.
Stipras pozīcijas tirgū iekaro gan dārgi, gan arī lēti produkti, protams, ja pēdējie tāpat ir pietiekami kvalitatīvi.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register