Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894796
 
Evaluation:
Published: 10.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai kāda cilvēku grupa pavēstītu komerciāla rakstura ziņas. Ar labu preci vai pakalpojumu vien ir par maz, jo tirgus ir kļuvis sarežģītāks, bet pircēji- izvēlīgāki un konkurence spēcīgāka, tādēļ uzņēmēji cīņā par vietu tirgū izmanto reklāmu. Ar reklāmas pasākumu palīdzību uzņēmēji cīnās par pircēju labvēlību, par savas preces prestižu. Ar reklāmas palīdzību tās pasūtītāji cer pierādīt savu preču vai pakalpojumu nozīmi cilvēka dzīves apstākļu uzlabošanā
Par mūsdienu latviešu reklāmas biznesa rašanās laiku uzskata 1993.gadu, kad sāka veidoties reklāmas aģentūras. To pirmais darbs pārsvarā bija gatavu ārzemju klipu ieskaņošana latviešu vai krievu valodā, tomēr pamazām sāka parādīties pašmāju produkti. Tika nodibināts Reklāmas klubs- Latvijas reklāmas cilvēku apvienība kopīgu jautājumu risināšanai cenu noteikšanā un darbā ar klientu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register