Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829915
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas definēšanas laikā šķēpus ir lauzusi ne viena vien starptautiska asociācija un organizācija. Reklāmas definīcijas ir ļoti dažādas un šīs atšķirības nosaka gan katra individuālā izpratne par reklāmu, gan definētāja darbības specifika.
Igaunijas Reklāmdevēju asociācija reklāmu definē kā informāciju, kas tiek publiskota ar mērķi paaugstināt produktu vai pakalpojumu pārdošanu, reklamējot notikumu vai ideju vai sasniedzot citu vēlamo rezultātu citās jomā, un kuru reklāmdevējs izplata par maksu.
Reklāmu var definēt kā apmaksātu, pastarpinātu informēšanu caur masu informācijas līdzekļiem par organizācijas produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma var būt vērsta gan uz firmas vārda nostiprināšanos, gan uz produktu vai pakalpojumu apgrozījuma pieaugumu.
Apmaksāta, nepersonāla biznesa firmu, nevalstisko organizāciju un indivīdu komunikācija caur dažādiem medijiem, kuri kaut kādā veidā ir identificēti reklāmas vēstījumā un kuri cer informēt vai pārliecināt konkrētas mērķauditorijas locekļus. (Krugman, Reid, Dunn, & Barban, 1994).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1135213
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register