Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:930892
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas mērķu noteikšana ir pirmais posms reklāmas aktivitātē. Pārsvarā mērķi izriet no mērķa tirgus apzināšanas un vēlamo pozīciju nostiprināšanu tirgū. Vispārēji mērķi iedalās 3 pozīcijās: informējošos (informējošā reklāma) - kad tiek ieviests jauns produkts un jāveido pirmais pieprasījums pēc tā; pārliecinošos (pārliecinošā reklāma) – kad norit sīva konkurence, un par mērķi kļūst preces atpazīšana starp līdzīgām precēm (citām tās pašas grupas precēm); atgādinošos (atgādinošā reklāma) – kad precei ir iestājies brieduma posms un ir jāsaglabā preces vai pakalpojuma labās, patīkamās īpašības. Reklāmas mērķis satur atbildes uz diviem būtiskiem jautājumiem: ko vēlamies panākt ar reklāmas palīdzību; kas ir reklāmas mērķa auditorija. Reklāma var gan mudināt uz tūlītēju pirkumu, gan veidot pozitīvu klienta attieksmi pret brendu. Emocionālas reklāmas mērķis ir radīt patērētājā emocionālu pārdzīvojumu - veidot gan emocionālu reakciju, gan asociācijas ar brendu. Lielākā daļa reklāmu ir starpvarianti starp emocionālo (patīk, nepatīk) un racionālo (cik noderīgu informāciju satur, kā reklāma veidota) reklāmu. Tādos gadījumos reklāma izsauc emocionālu reakciju vienlaicīgi sniedzot informāciju par produktu priekšrocībām. Kopumā emocionāla reklāma ietekmē cilvēka domāšanas procesu. 1
Labas reklāmas elementi: - Ogilvijs
1. Potenciālā stratēģija ir reklāmas sirds. Nav iespējams izveidot labu reklāma, ja ir vāja stratēģija vai ja tās nav vispār.
2. Spēcīga pārdošanas ideja. Liels solījums pircējam ir priekšrocība patērētāja acīs. Šai idejai ir jābūt vienkāršai un tai ir jābūt skaidrai. Brendam ir jābūt integrētam pārdošanas – selling idea.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register