Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:888905
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Jau pirmie trešās tūkstošgades gadi liecina, cik ļoti saasinājusies cīņa starp pazīstamām tirdzniecības markām. Vairums ražotāju ir mērķis kļūt par brendu, bet tie, kuri neizprot spēles noteikumus, no tirgus tiek izspiesti. Spēles laukumā sākuši uzvarēt nevis bagātnieki, bet menedžeri, kas prot „pareizo spēli” pēc pasaules mārketinga likumiem.
Lielākā daļa uzņēmēju jau ir sapratuši, ka reklāmai jātērē ne mazums līdzekļu, un nevis vienkārši jātērē, bet jāizlieto gudri un pēc plāna.
Pateicoties dažādu valsts struktūru veiktajai ražošanas kontrolei un biznesa „caurspīdīgumam”, viena veida preču kvalitāte izlīdzinās, līdz ar to par galvenajiem izvēles faktoriem kļūst cena un reklāmas, nacionālo tradīciju un patērētāja kultūras līmeņa diktētās prioritātes. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register