Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419592
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanālI, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs. Eksistē bezgalīgi daudz reklāmas veidi, piemēram: radio, TV, laikraksti, žurnāli, cenu saraksti, dažādas rokasgrāmatas (reģionālās, sezonālās, „Dzeltenās lapas”, tirdzniecības, ražošanas), pārdevēju vizītkartes, izkārtnes, e-pasta vēstules, „flaieri", pastkartītes, brošūras, kuponi, preses izlaidumi, atvērto durvju dienu sludinājumi, intervijas, semināri, sponsorēšana, tele mārketings, aptaujas lapas, atlaižu piedāvājumi, speciāla reklāma uz dažādiem sadzīves priekšmetiem, reklāmas izkārtnes uz autoceļiem, veikaliem, izdales materiāli, gaisa baloni.
Laikraksti – tos var iedalīt dienas, piemēram, Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze, Telegraf, un nedēļas – Subota – izdevumos. Pēc izplatības tos var iedalīt republikāniskājos – Diena, Telegraf – un vietējos jeb reģionālajos – Bauskas Dzīve, Rīgas Balss.
Žurnāli – tos iedala pēc iznākšanas biežuma – ikmēneša, piemēram, Santa, Klubs, Deko, un nedēļas, piemēram, Privātā Dzīve, Ieva, Kas Jauns.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1121314
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register