Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:289629
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs.
Lēmuma pieņemšana par reklāmas izplatīšanas līdzekļiem notiek vairākos posmos:
• Lēmums par reklāmas aptveres plašumu ( potenciālo pircēju daudzums, kas jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laikā) un biežumu ( cik reizes potenciālie pircēji jāiepazīstina ar reklāmas ziņojumu noteiktā laika periodā), iedarbības līmeni ( reklāmas kvalitātes novērtējums, to izplatot ar noteiktu mediju līdzekli);
• Reklāmas izplatīšanas veida izvēle;
• Specifisko reklāmas izplatīšanas līdzekļu atlase;
• Lēmums par reklāmas sinhronizācijas laiku.
Konkrēto mediju līdzekļa izvēle ir atkarīga no sekojošiem kritērijiem:
• Mērķa tirgus potenciālo pircēju ieradumi – jeb attieksme pret konkrētiem masu mediju līdzekļiem.
• Produkta specifika – dažādiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem nav vienādas iespējas demonstrēt produktu darbībā ar noteiktiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem, piemēram, lielākā daļa pārtikas produktu reklāmas izmaksu tiek televīzijai, bet pasta

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register