Reklāmas kampaņas posmi, gaita, klasifikācija, norises gaita, kontrole
Reklāmas kampaņas vadīšana
Pirmais posms: klienta īss izklāsts
To parasti veic speciāls cilvēks, kas satiekas ar klientiem reklāmas aģentūrā vai personīgi. Ir ļoti svarīgi dabūt pēc iespējas vairāk informācijas no klientiem un par klientiem, lai reklāmas aģentūrai iznāktu pēc iespējas efektīvāka reklāmas kampaņa. Līdz ar to informācija tiek vākta sekojošos virzienos:
Kādas ir reklāmas kampaņas mērķi?
Iepriekšējās kampaņas: vai tās bija veiksmīgas? Kas tieši veicināja kampaņas panākumu?
Vēsture: klienta vēsture – attīstība, izmēri, preču vēsturiskā attīstība. Kādi cilvēki bija uzņēmuma klienti? Ko viņi pirka? Kā darbojas uzņēmums?
Konkurenti: Kā viņi darbojas? Kur viņi reklamē preces? Nozares lielums.
Kampaņas ierobežojumi: laika ierobežojumi, reģionālie ierobežojumi. [1.,80]
Starpnieku analīze: tie var būt ieteikti jau pirms kampaņas uzsākšanas.
Mākslīgo paņēmienu analīze: var būt reklāma un iespējamie mākslīgi paņēmieni jau ir.
Budžeta analīze: Kāds budžets ir pieejams? Vai naudas līdzekļi ir viens no svarīgiem rādītājiem pēc kura jāvadās?…