Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:917767
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Reklāmas kampaņas posmi, gaita, klasifikācija, norises gaita, kontrole
Reklāmas kampaņas vadīšana
Pirmais posms: klienta īss izklāsts
To parasti veic speciāls cilvēks, kas satiekas ar klientiem reklāmas aģentūrā vai personīgi. Ir ļoti svarīgi dabūt pēc iespējas vairāk informācijas no klientiem un par klientiem, lai reklāmas aģentūrai iznāktu pēc iespējas efektīvāka reklāmas kampaņa. Līdz ar to informācija tiek vākta sekojošos virzienos:
Kādas ir reklāmas kampaņas mērķi?
Iepriekšējās kampaņas: vai tās bija veiksmīgas? Kas tieši veicināja kampaņas panākumu?
Vēsture: klienta vēsture – attīstība, izmēri, preču vēsturiskā attīstība. Kādi cilvēki bija uzņēmuma klienti? Ko viņi pirka? Kā darbojas uzņēmums?
Konkurenti: Kā viņi darbojas? Kur viņi reklamē preces? Nozares lielums.
Kampaņas ierobežojumi: laika ierobežojumi, reģionālie ierobežojumi. [1.,80]
Starpnieku analīze: tie var būt ieteikti jau pirms kampaņas uzsākšanas.
Mākslīgo paņēmienu analīze: var būt reklāma un iespējamie mākslīgi paņēmieni jau ir.
Budžeta analīze: Kāds budžets ir pieejams? Vai naudas līdzekļi ir viens no svarīgiem rādītājiem pēc kura jāvadās?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register