Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:362910
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mans izvēlētais reklamējamais produkts ir enerģijas dzēriens „Burn”. Šis produkts Latvijas tirgū pieejams jau visai ilgu laiku, taču, tā kā konkurence šāda veida dzērienu segmentā arvien pieaug, būtu nepieciešama reklāmas kampaņa, lai atgādinātu patērētājiem par produktu un palielinātu produkta noietu tirgū. Veiksmīgas reklāmas kampaņas izstrādes procesā būtu nepieciešams veikt šādus pētījumus:
Mērķauditorijas formulēšana – tā kā produkta mērķauditorijas sociāldemogrāfiskais raksturojums, manuprāt, ir visai skaidrs, proti, tie ir jauni cilvēki vecumā no 16 – 30 gadiem, neprecēti pilsētnieki ar vidējiem vai vidēji augstiem ienākumiem, tad ar pētījumu palīdzību būtu nepieciešams noskaidrot konkrētās mērķauditorijas psihogrāfisko raksturojumu (vērtības, dzīves stilu, intereses, personību), kā arī attieksmi pret produktu „Burn” un konkurējošiem produktiem (Red Bull, Shark, Dynamite, Red Devil u.c.).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register