Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:936264
 
Evaluation:
Published: 10.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Aizvien biežāk reklāmas speciālisti kā reklāmas līdzekli izmanto dažādus reklāmas pasākumus- pārtikas preču degustācijas, jauno preču un pakalpojumu demonstrējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos, sporta sacensību organizēšana. Šādu reklāmas pasākumu galvenā priekšrocība ir tieša pieeja potenciālajiem klientiem. bet kā galveno trūkumu var minēt samērā augstas izmaksas. Reklāmas pasākumu mērķis ir veidot labvēlīgu iespaidu par preci un mudināt potenciālo pircēju šo preci iegādāties. Pie reklāmas pasākumiem var pieskaitīt arī pasākumus pašā reklāmas nozarē, kuri izpaužas kā reklāmas konkursi.
Reklāmas konkursi tiek rīkoti, jo:
Reklāmas konkursi sekmē reklāmas attīstību
Konkursu gaitā tiek apsekots reklāmas tirgus, izvērtētas un atspoguļotas reklāmas idejiskās, mākslinieciskās un tehniskās iespējas
Tiek publiskoti labākie reklāmas producenti, radošākās aģentūras
Tiek veicināta diendienā redzamās, dzirdamās un lasāmās reklāmas kvalitāte.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1113592
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register