Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:661276
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas starpniecību.1 Reklāma ir mārketinga komunikācijas līdzeklis, produktu, pakalpojumu, vai ideju novadīšanai līdz mērķa auditorijai. Efektīva reklāma var funkcionēt vienīgi organizēta mārketinga plāna ietvaros. Reklāmai, papildus citām funkcijām, parasti ir jāattīsta vai jāuztur produkta atpazīstamība, Jāceļ kompānijas zīmola tēls un jāsniedz informāciju par produktu, kas atšķir vienu zīmolu no otra. 2
Reklāma ir vēstījums caur mēdijiem par samaksu. Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmumu imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml. Būdama varens pircēju rīcības motivēšanas ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem: sociāli ekonomiskiem; tehnoloģiskiem; tiesiskiem; tirgus. Katrs uzņēmums izmanto dažādas reklāmdarbības organizatoriskās formas atkarībā no savām iespējām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1146648
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register