Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424720
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas psiholoģijas priekšmets.
Burtiski tulkojot no grieķu valodas, vārds „psiholoģija” nozīmē „mācība par dvēseli”. Psiholoģija kā kultūras fenomens pastāvējusi ievērojami senāk nekā vispār ir radies tāds jēdziens kā zinātne. Cilvēkam kā apzinīgai būtnei jau sen ir piemitusi psiholoģiskā domāšana - sevī pašā un apkārtējā pasaulē novērojamo parādību, stāvokļu un notikumu noteikts izskaidrošanas veids.
Tomēr psiholoģija kā zinātnes nozare ir salīdzinoši ļoti jauna. Par tās dzimšanas gadu nosacīti pieņem 1879.gadu, kad filozofijas profesors Vilhems Vunds Leipcigā nodibināja pirmo psiholoģisko eksperimenta laboratoriju. Tādējādi arī vēl jaunāka ir reklāmas psiholoģijas zinātnes nozare. Par tās dibinātāju uzskata ASV psihologu Valteru Skotu, kurš 1908. gadā izdeva grāmatu „The Psychology of Advertising”. Savā grāmatā viņš raksta: „Viena no reklāmas funkcijām ir cilvēka prāta ietekmēšana... Tā kā reklāmai ir saistība ar cilvēka apziņu, tad vienīgā zinātniskā bāze tam var būt psiholoģija.”…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-1,80 €
Work pack Nr. 1117746
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register