Kā piemēru var minēt Dove ziepes. Ikvienam ir zināms, kas ir Dove, kā arī ir redzētas reklāmas par to, kā sievietes mazgā spoguļus, kā rezultātā spoguļi, kas mazgāti ar citām ziepēm, ir ar nogulsnēm, bet spogulis, kas mazgāts ar Dove ziepēm ir bez nogulsnēm. Principā es piedāvātu izmantot sociālos medijus, lai popularizētu savu produktu. Pirmām kārtām, tas ir lēts veids, kā popularizēt sevi, otrām kārtām ir iespēja daudz vairāk komunicēt ar patērētājiem un potenciālajiem klientiem. Šis komunikācijas veids paver iespēju komunicēt ar mērķauditoriju tiešā saiknē, kā arī saņemt atgriezenisko saiti. Tā ir iespēja veidot tādu kā dialogu ar patērētāju un uzzināt daudz vairāk. Kādu radošo reklāmu es ieteiktu? Nekas radošs tas nav, bet savu produktu varētu popularizēt sociālajos medijos ar dažādu spēļu, loteriju un izložu palīdzību, piemēram, veidojot dažādus interesantus klipiņus ar Dove ziepēm, veidot tādu kā akciju, ievietojot vienu klipiņu vienu dienu, otru klipiņu otrā dienā un tā nedēļu pēc kārtas, izsludināt spēli, kuras uzvarētāji iegūtu lieliskas balvas. Katrā no klipiņiem parādītos kāds burts vai vārds, kas gala rezultātā veidotu vienu veselu kopu. …