Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624613
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mēs apskatījām galvenās reklāmas uzbūves sastāvdaļas, lai tās vēstījums tiktu veiksmīgi pārraidīts. Tā rezultātā, apkopojpt jau iepriekšminētās iezīmes, mēs varam kopumā reklāmas iedalīt pēc tās veidiem. Proti, reklāma tiek klasificēta arī pēc reklāmu ietekmes veida, respektīvi, kāda būs patērētāja motivācija, dodoties iegādāties vienu vai citu produkcijas veidu:
1. Imidžreklāma – tā savu efektu panāk ar tās radīto atmosfēru. Lasītājā rodas zināmas sajūtas, alegorijas, kuras palīdz tam identificēt ar kaut ko tuvu, tālu vai pavisam svešu. Patērētājs, dodoties iegādāties šo preci, saistīs to ar reklāmā radīto imidžu, jo tas, patērētājam neapzinoties, “iesēžas” tā zemapziņā. To mēdz saukt arī par “brand”. Šim reklāmas veidam ir vislielākais ietekmes spēks uz cilvēka zemapziņu, tāpēc tas ir visizplatītākais.(skat. Pielikumā Nr.18)
2. Argumentatīvā reklāma – tā tiek radīta, lai atbildētu uz jautājumu kāpēc? Tā ir strukturizēta loģisku argumentu formā. Iemesli pārveidoti par argumentiem, kur var parādīties vai nu vienkārši fakti vai arī patērētāja gaidīts rezultāts. Šajā gadījumā tiek pieņemts, ka reklāmā iekļautā informācija sniegs patērētājam vajadzīgo informācijas daudzumu un spēs pārliecināt iegādāties to.(skat. Pielikumā Nr.19)

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register