Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798431
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

1. Pētnieciskā problēma: reklāmu izplatība kā preču iegādāšanās veicinātājs vai kavētājs, preču izvēles ietekmētājs.
2. Šīs problēmas izpētes iespējamais pasūtītājs varētu būt jebkura sabiedriskās domas aptaujas aģentūra, kā arī patērētāju tiesību aizsardzības birojs.
3. Tā kā tiek pētīta galvenokārt sabiedrības attieksme pret reklāmām vai reklāmas attiecībā uz sabiedrību, ir nepieciešams uzzināt pēc iespējas plašākas sabiedrības viedokli, līdz ar to tiek izmantota kvantitatīvā pētījumu metode. Kvantitatīvo pētniecības metožu ietvaros sabiedrība tiek skatīta kā viens veselums, kas sastāv no noteiktiem struktūras elementiem, un ir piemērota lielu grupu pētīšanai. Tāpat ir iespējams veidot arī respondentu izlasi, objektīvi atlasot reprezentatīvus paraugus, kam piemīt noteiktajai grupai raksturīgās īpašības, un tādējādi nav nepieciešams aptaujāt pilnīgi visus sabiedrības locekļus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1154880
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register