1. Pētnieciskā problēma: reklāmu izplatība kā preču iegādāšanās veicinātājs vai kavētājs, preču izvēles ietekmētājs.
2. Šīs problēmas izpētes iespējamais pasūtītājs varētu būt jebkura sabiedriskās domas aptaujas aģentūra, kā arī patērētāju tiesību aizsardzības birojs.
3. Tā kā tiek pētīta galvenokārt sabiedrības attieksme pret reklāmām vai reklāmas attiecībā uz sabiedrību, ir nepieciešams uzzināt pēc iespējas plašākas sabiedrības viedokli, līdz ar to tiek izmantota kvantitatīvā pētījumu metode. Kvantitatīvo pētniecības metožu ietvaros sabiedrība tiek skatīta kā viens veselums, kas sastāv no noteiktiem struktūras elementiem, un ir piemērota lielu grupu pētīšanai. Tāpat ir iespējams veidot arī respondentu izlasi, objektīvi atlasot reprezentatīvus paraugus, kam piemīt noteiktajai grupai raksturīgās īpašības, un tādējādi nav nepieciešams aptaujāt pilnīgi visus sabiedrības locekļus.…