1.Cik liela ir saziņas nozīme?
Atšķirīgo uzskatu radītās problēmas nevar atrisināt, nekontaktējoties ar otru pusi, - un nav nozīmes, vai nesaskaņas radušās starp diviem nelielas iestādes darbiniekiem vai starptautiskā konfliktā iesaistīti vairāki radikāli grupējumi.
Saziņa un skola [13.lpp.-14.lpp.]
Labs skolotājs, kurš prot informāciju gan pasniegt, gan likt uztvert un atcerēties.
Ko jūs teiktu par apgalvojumu, ka vienīgais formālās izglītības mērķis ir palīdzēt jaunietim tikt pie pirmās darbavietas un ka iztiku nopelna pašizglītība?
Jā, sākotnēji tam negribas piekrist. Tomēr padomājiet – lai arī skolā un augstskolā apgūtās zināšanas ir pietiekamas pirmajai darba intervijai, cik daudz no šajos garajos gados apgūtā jūs izmantojat turpmākajā dzīvē? Atbildot godīgi, jūs būsiet spiests atzīt, ka ļoti maz.
Saziņa un bizness [14.lpp.-17.lpp.]
No jūsu izcilajām zināšanām nav nekāda labuma, ja neprotat iesaistīties domu un informācijas apmaiņā.
Piemēram:
A šī ir pirmā darba diena, bet B ir uzdots ievadīt viņu lietās. Kā parasti rīkojas B, kurš šos pienākumus ir pildījis jau labu laiku un pārzina darbu kā savus piecus pirkstus? Viņš sniedz vispārīgu ieskatu, izlaižot sīkas un pašsaprotamas detaļas, kas nebūt nav zināmas A.
Un kā reaģē A? Dažu dienu laikā viņam jātiek galā ar milzīgu informācijas apjomu. Viņš ir uztraucies, varbūt arī nedaudz bikls, un šādas izjūtas nepavisam nepalīdz koncentrēties.…