Tad kad visas mantas ir sakārtotas pa kastēm, skolotāja aicina bērnus saskaitīt, cik katra kastē ir mantu. Ziemas kastē - 6, pavasara – 5, vasaras – 7, rudens – 4. Iegūtos rezultātus skolotāja atspoguļo uz tāfeles. Bērni, tagad salīdzināsim, kurā kastē ir vairāk, kurā mazāk un kurā tikpat mantu. Ziemas kastē ir vairāk mantu nekā pavasara kastē, pavasara kastē ir mazāk mantu nekā ziemas kastē, vasaras kastē ir vairāk mantu nekā rudens kastē, rudens kastē ir mazāk mantu nekā vasaras kastē. Rudens kastē ir mazāk mantu nekā ziemas kastē, ziemas kastē ir vairāk mantu nekā rudens kastē. Nevienā kastē nav tik pat mantu cik ziemas kastē utt.
Pēc darbiņa paveikšanas, skolotāja aicina bērnus atcerēties, kāda iepriekš bija nekārtība mantās, un cik tagad viss ir skaisti un glīti sakārtots. Vai nav jauka sajūta pēc padarītā darba? Bērni, es ceru, ka jūs arī turpmāk pēc spēlēšanās sakārtosiet mantas!
Noslēguma daļa:
Bērni spēlē spēli „Skaitītājs”. Skolotāja katram bērnam pēc kārtas liek saskaitīt kādas mantas vai priekšmetus, kas atrodas grupiņā. Vienam bērnam uzdod saskaitīt visus grupiņas telpaugus, otram- visus galdus, trešajam – logus utt.
…