Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451542
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Savukārt Pīters Fisks trāpīgi apstiprina neizbēgamo disciplīnu saplūšanu un sadarbības nepieciešamību runājot par ideālu darbības virzienu un minot darbības, kas vienlīdz svarīgas kā mārketingam, tā sabiedriskajām attiecībām; „Mārketinga uzdevums ir strādāt, ņemot vērā tirgus mainīgo dabu, nevis mēģināt to apturēt. Sabiedrisko attiecību efektivitāte mūsdienās nozīmē daudz vairāk par noteikta laukuma pārklājumu presē. Tas ir daudz filigrānāks un kompleksāks izaicinājums, prasme izmantot sabiedrisko domu, klientu priekšstatus un darbinieku noskaņojumu kā pozitīvu spēku, kas darbojas zīmola labā, rada cieņu un piesaista cilvēkus. Tirgus izpētei vajadzētu ielūkoties klientu dziļākajās vērtībās un priekšstatos, nevis vienkārši noskaidrot, kādus produktus klienti vēlētos lietot. Attiecības ar klientiem nozīmē ieklausīšanos un sadarbību, lai uzlabotu to, kas cilvēkam patiešām ir svarīgs, nevis vienpusējus uzņēmuma mēģinājumus pieglaimoties klientam, lai to pierunātu pirkt vairāk.”13
Kolorado universitātes Integrētā mārketinga komunikāciju programmas direktors Tomas Dunkans apgalvo; „Kad visas brenda un korporatīvie ziņojumi ir stratēģiski koordinēti, efekts ir daudz lielāks, kā reklāmas, mārketinga, PR, iepakojuma un citu nodaļu atsevišķs darbs, jo sadarbojoties tas nekonfliktē ar saviem ziņojumiem.”14
Sabiedrisko attiecību un mārketinga integrācija nodrošina lielākas iespējas ietekmēt viedokļa veidošanos ne tikai ko kompānijas saka par saviem produktiem, un kā viņi to saka, bet arī ko viņi dara un kā viņi to dara.15

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register