Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:204873
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Ir trīs starptautiski atzītas sabiedrisko attiecību (turpmāk tekstā SA) definīcijas:
Pirmā no tām ir Sabiedrisko attiecību institūta (Lielbritānijā) dotā definīcija, kurā SA tiek formulētas kā plānoti un pastāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju.
Savukārt ASV Sabiedrisko attiecību asociācijas definīcijā ietverta doma, ka SA palīdz daudzpusīgai un plurālistiskai sabiedrībai pieņemt lēmumu un darboties efektīvāk, sasniedzot savstarpēju sapratni starp sabiedrības grupām, uzņēmumiem un organizācijām. SA palīdz harmoniski apvienot privātas un sabiedriskas intereses.
Trešā starptautiski atzītā SA definīcija ir, ka SA ir māksla un sociāla zinātne, kuras mērķis ir analizēt tendences, paredzēt to sekas, konsultēt uzņēmumu vadītājus un īstenot ieplānotās darbības programmas, kas kalpo gan uzņēmuma, gan sabiedrības interesēm.
Sabiedriskās attiecības ir arī vadīšanas process, kā mērķis ir sasniegt un uzturēt saskaņu un pozitīvu uzvedību starp sociālajām grupām. Tās fundamentālā atbildība ir uzbūvēt un uzturēt organizācijā viesmīlīgu vidi.
Sabiedriskās attiecības galvenās funkcijas ir:
-paaugstināt un uzturēt uzņēmuma, organizācijas vai pasākuma caurskatāmību un sabiedrisku atpazīstamību;
-palīdzēt sabiedrībai ieraudzīt uzņēmumu kā industrijas līderi;
-paaugstināt paša uzņēmuma, tā produktu un pakalpojumu atpazīstamību;
-palīdzēt celt un uzturēt uzņēmuma vērtību un tēlu;
-atbalstīt un organizēt dažādus projektus, kas ienes naudu uzņēmumam;
-atbalstīt uzņēmumu krīzes situācijā un jebkādā negatīvas publicitātes gadījumā;.
-sniegt morālu atbalstu un palīdzību saistībā ar darbinieku pieņemšanu un atlaišanu no darba.

Sabiedriskās attiecības ir stratēģiska vadības funkcija, kas palielina uzņēmuma pievienoto vērtību, uzlabojot uzņēmuma reputāciju.
Sabiedriskās attiecības ir informācijas plūsma starp uzņēmumu un cilvēkiem, tādējādi saglabājot atgriezenisko saiti. Pateicoties sabiedriskajām attiecībām uzņēmums var uzzināt patērētāju viedokli par saviem produktiem. Sabiedriskās attiecības tiek uzskatītas arī par ieguldījumu uzņēmuma nākotnē, jo veiksmīga SA kampaņa ilgāku laika posmu paliek cilvēku atmiņās.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register