Sabiedriskās attiecības – plānoti un patstāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju.
Sabiedriskās saskares būtība, mērķi un lietošana
Līdzīgi realizācijas stimulēšanai viens no stimulēšanas līdzekļiem ir sabiedriskā saskare, ko izmanto, lai popularizētu uzņēmumu vai preces, pat idejas, vietas, pat visas organizācijas darbību. Tirdzniecības asociācijas izmanto sabiedriskās saskares, lai atjaunotu pircēju interesi par speciālām precēm. Organizācijas savukārt, lai piesaistītu uzmanību vai uzlabotu negatīvo priekšstatu par sevi. Valsts izmanto sabiedriskās saskares, lai piesaistītu ārzemju investīcijas un nodrošinātu starptautisko atbalstu.
Sabiedriskās saskares ir daļa no dziļākas darbības, proti, sabiedriskās domas veidošanas
Lai veidotu sabiedrisko domu, tiek noteikti vairāki uzdevumi, tajā skaitā
nodrošināt uzņēmumam labu slavai. Lai izveidotu vēlamo sabiedrisko domu, jāveic šādi uzdevumi.
1.Dibināt un nodrošināt attiecības ar presi. Darbības mērķis ir izplatīt dažāda rakstura ziņas masu informācijas līdzekļos, lai piesaistītu uzmanību cilvēkiem, precēm vai pakalpojumiem…