Tradicionālais masu komunikācijas modelis, kas viennozīmīgi atzīst PR ir Vestlija un Maklīna modelis. Lielākā daļa citu konikācijas modeļu sākas ar žurnālistikas konikātoru.
“ASV nopietni PR zinātne spēja attīstīties aptuveni 20 gadu laikā, Vācijā šis proces vēl ir tikai sācies, tacu strapības samazinās.”
Rezumējot var secināt, ka PR tēma komunikācijas zinātnei ir izaicinājums, kas skar lielu disciplīnas daļu. Galvenie mērķi nākošajiem PR pētniecības gadiem ir izvirzīto problēmjautājumu un rezultatu integrēšana.
Latvijā viena no vecākajām sabiedrisko attiecību aģentūrām ir dibinata jau tālajā 1995.gadā– Consensus PR .
Aģentūra TNS Latvija pētījumā ir noskaidorjuši, ka 60% Latvijas uzņemumu komikācija izmanto sabiedrikso attiecību speciālistu pakalpojumus, tomēr atlikušajiem 40% Latvijas uzņēmēju komunikācijas ar sabiedrisko attiecību palīdzību ir “tumša bilde”.
…