Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353158
 
Evaluation:
Published: 04.02.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Kas ir produktu sadales kanals ?
Sadales kanāls ir uzņēmumu vai atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieku funkcijas produktu virzīšanas procesā
2. Kādas funkcijas izpildaproduktu sadaleskanālu dalībnieki? Minēt piemērus
Visi dalībnieki jebkura sadales kanālā izpilda vienu vai vairākas funkcijas:
Pētniecības darbs – informācijas vākšana un apstrāde, kas nepieciešama sadales un apmaiņas procesu planošanai;
Kontaktu dibināšana – sakaru organizēšana un uzturēšana ar potenciālājiem patērētājiem (vairum un mazumtirdzniecības agentiem u.c.);
Produktu pielagošana – darbības, kas saistītas ar produktu ražošanu, montāžu un iesaiņošanu ar mērķi, lai patērētājs to adaptētu;
Produktu organizēšana – parrunas, lai vienotos par cenām un citiem līguma parēdzētiem noteikumiem ar mērķi nodot īpašumu tiesības uz produktiem un pakalpojumiem;
Produkta fiziskā pārvietošana – organizēt produkta transportēšanu un izvietošanu noliktavās;
Finansēšana – meklējumi iegūt un izmantot lidzekļus, lai segtu izdevumus un nodrošinātu sadales kanālu sekmīgu darbību;
Riska uzņēmšanas – Uzņēmties risku, lai sadales kanāli labi darbotos
Pirmo piecu funkciju izpilde sekmē lēmumu pieņēmšanu darījumos,līgumos, bet pēdējos trīs – noslēgto līgumu īstenošanai.
3. Kas irproduktu sadales kanāla līmenis?
Sadāles kanāla līmenis – ir ikviens jebkura veida starpnieks,kas veic jebkuru darbibu produkta kustībā, kā arī tā īpašuma tiesību nodošanu galējam patērētājam.
4. Kādiir produktu sadāles kanālu līmeņi?
Nulles līmeņa kanāls – veido ražotājs, kas reālizē produktu tieši patērētājam. 3 veidi :
tirdzniecība iznesajot līdz “durvim”;
tirdzniecība ražotājam piederošaja veikalā;
sūtījumus tirdzniecība.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register