Pēc iegūtajiem datiem var zecināt, ka vislielākie sniegumi starptautiskajos līmeņos ir Vidusskolā, lai gan ierasts domāt, ka Ģimnāzijas veiksmīgāk sagatavo skolēnus parbaudījumiem. Ļoti zems līmenis dabaszinātnēs ir Profesionālajās skolās, kas liek secināt, ka profesionālās izglītības iestādes vairāk koncentrējas uz konkrēti apgūstamās nozares pilnveidi, ne uz vispārizglītojošo programmu satura apguvi. Profesionālajai skolai nav raksturīgi ļoti zemi rādītāji un augsti, kas vēlreiz like pārliecināties par iepriekš minēto, ka skolēni tiek sagatavoti tikai vidēja līmenī dabaszinātēs.
Pēc iegūtajiem datiem var secināt, ka tikai Valsts ģimnāzijas un Vidusskolas mācību process spēj pielāgoties apdāvinātiem bērniem, jo parējās skolās skolēni ar augstiem rezultātiem neuzrādās.
…