Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829576
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mācību uzdevumi ( vadlīnijas)
1.attīstīt matemātisko domāšanu ,matemātiskās spēles, sākotnējās intelektuālās darbības prasmes (analizēt un sintezēt, salīdzināt, absorbēt, vispārināt, klasificēt), prasmi mācīties;
2.veicināt vēlēšanos apgūt matemātiku, kas nepieciešama ikdienas dzīvē, skolas mācībās, kā arī mācību turpināšanai nākamajā izglītības procesā;
3.apzināti un stabili apgūt skaitļošanas prasmes un iemaņas ( galvā un rakstos) ar naturāliem skaitļiem un prast tās izmantot vienkāršu praktisku uzdevumu risināšanā;
4.veidot prasmes mērīt un salīdzināt dažādus lielumus;
5.iepazīties ar vienkāršākajām ģeometriskajām figūrām plaknē un telpā.

Mērķis ( Standarts
1.Attīstīt vispārējas intelektuālas spējas, kas ietver domāšanas attīstīšanas paņēmienus un metodes
2.sekmēt skolēnu matemātiskās kultūras pilnveidošanos, kas ietver matemātisko pamatzināšanu un prasmju sistēmu;
3.veidot priekšstatu par matemātisko metožu izmantošanu pasaules izzināšanā un praktiskā darbībā.

Obligātais mācību saturs
1.Matemātiskā valoda
2.Skaitļi un darbības ar tiem;
3.Algebriskas izteiksmes un darbības ar tām;
4.informācijas apstrādes un statiskas iemaņas;
5.lielumi un to mērīšana;
6.ģeometrija;
7.teksta uzdevumu risināšana, sastādot matemātiskus modeļus.
Pamatizglītības vispārīgie didaktiskie principi

1.veiksmīgam mācību procesam ir nozīmīga skolas vide un labvēlīga gaisotne stundās ( mācību vide);
2.mācīšanās nozīmē ne tikai zināšanu un prasmju apguvi, bet arī vērtībizglītību (mācību darba un audzināšanas vienotībā);
3.mācīšanās ir individuāli atšķirīgs process (individuāla pieeja);
4.skolēni mācās labāk un ar lielāku interesi, ja patstāvīgi meklē saikni starp nezināmo un jau zināmo, uzdod jautājumus un patstāvīgi rod atbildes uz tiem (problēmpieeja);
5.skolotāji izvirza augstas prasības atbilstoši katra skolēna spējām (attīstība, izaugsme);
6.skolēni mācās labāk, ja mācību procesa pamatā ir katra skolēna dzīves pieredze (mācīšanās, kas balstās uz praksi);
7.veicināma uz skolēnu praktisko ikdienas pieredzi balstīta integrētā mācīšanās (integrētā pieeja);
8.skolēnu sasniegumu vērtēšanā jāizmanto dažādas metodes, arī skolēna pašvērtējumu . Skolēniem un viņu vecākiem jābūt skaidram priekšstatam par paveikto un iespējām paaugstināt savu sasniegumu līmeni ( vērtēšanas nepārtrauktība un daudzveidība)


mācību vide
mācību darba un audzināšanas vienotība
individuālā pieeja
problēmpieeja
attīstība, izaugsme
mācīšanās, kas balstīta uz praksi
integrētā pieeja
vērtēšana nepārtrauktība un daudz rīcība
Ar jēdzienu saprotam kāda priekšmeta, parādības vai attiecību būtisko pazīmju kopuma atspoguļojumu mūsu apziņā.
priekšstats ir bagātāks par jēdzienu, jo tajā ir ietvertas arī nebūtiskās parādības:
jēdzienu iepazīst tiešā uztveres gaitā;
aplūko objektu saistībā ar citiem objektiem;
jēdzienu ievieš ar definīcijas paņēmieniem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,48 €
Work pack Nr. 1169855
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register