Šo darbu iesākot mans mērķis ir veikt pietiekami kvalitatīvu sekmju analīzi, lai papildinātu un nostiprinātu savas zināšanas statistikā, kā arī darbā ar datoru.
Manuprāt, šo darbu veicot audzēknis var novērtēt reālo situāciju savās sekmēs, spēt tās novērtēt un izanalizēt. Ja audzēknis mēdz plānot savas sekmes, tad veicot šādu analīzi viņš var novērtēt, cik tuvu viņš ir bijis plānotajam. Šādā veidā var redzēt, cik ļoti ir pasliktinājušās vai uzlabojušās atzīmes.
Veicot sekmju analīzi var noteikt, kura atzīme ir visbiežāk sastopama un cik procentus no kopējā vērtējuma tā sastāda. Dažādu grafiku attēlojums var saskatīt sadalījumu un atšķirības starp mācību priekšmetiem.
No šiem mērījumiem var secināt, ka pirmajā semestrī vidējā atzīme ir bijusi zemāka nekā tas ir bijis otrajā semestrī. Atzīmes ir pasliktinājušās mācību birojā. Uzlabojušās atzīmes ir vairākos mācību priekšmetos, kā abās angļu valodās, civiltiesībās, lietvedībā un grāmatvedībā.
Pēc relatīvā dinamiskā rādītāja, attiecības mācību priekšmetos, kuros ir mainījušās atzīmes ir – mācību birojā 0,9, kas parāda, ka šajā mācību priekšmetā ir pazeminājusies vērtējums, klasiskajā angļu valodā 1,2, lietišķajā angļu valodā 1,4, civiltiesībās, grāmatvedība un lietvedībā 1,1, kas parāda, ka šajos mācību priekšmetos ir palielinājušies vērtējumi. …