Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380819
 
Evaluation:
Published: 04.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Pārdošanas koncepcija
„Avon” kosmētika. Uzņēmums liek uzsvaru uz tiešo pārdošanu, notiek klienta pārliecināšana pirkt produktu.
„Amway” personīgās aprūpes produkti, rotaslietas, elektronika, Nutrilite uztura bagātinātāji, ūdens attīrītāji, gaisa attīrītāji, apdrošināšana un kosmētika. Šis uzņēmums ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš ieviesa tiešo pārdošanu. Potenciālais klients tiek pārliecināts iegādaties produkciju.
2.Pircēja koncepcija
As „Laima” saldumi. Sīva konkurence ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem. Modernizē ražošanas iekārtas ,tādējādi uzlabojot jau esošos un radot jaunus saldumus, pielāgojot patērētāju vēlmēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register