3.Raksturot produkta iesaiņojumu, marķējumu , sortimentu, zīmolu stratēģiju?
• Iesaiņojums šim uzņēmumam ir plastmasas kastītēs, spainīšos, pudelēs, kā arī iepakojumos. Iesaiņojumam dominē zaļo un rozā krāsu toņi, atšķirībā no produkta. Uz katra produkta ir virsū parādīts, kas tiek pārdots, “Dimdiņi” logo. Gads, kad šis uzņēmums sāka specializēties kāpostu audzēšanā un produkta marķējumi.
• Marķējumi pārsvarā ir tādi, ka virsū ir “Dabīgs produkts” marķējums, kā arī “Nesatur konservantus” marķējums. Uz tādiem produktiem, kas ir gatavi lietošanai, arī ir virsū atbilstošais marķējums. Arī uz atsevišķiem produktiem ir parādīts, ja tas satur kādus vitamīnus un visu, ko citu, kas ir vērtīgs un labs mūsu ķermeņiem. Dažiem produktiem virs nosaukuma “Dimdiņi” ir parādīts zaķis zaļās biksēs, baltā kreklā un zaļā cepurē, kas sēž uz šo nosaukumu.
• Sortiments: skābēti kāposti, štovēti kāposti, marinētu kāpostu salāti, dārzeņu salāti: bietes majonēzē, tvaicētas bietes, ziedkāpostu salāti, Korejas salāti u.c., kā arī vārītas pupiņas un zirņi.
…