Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:365977
 
Evaluation:
Published: 04.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3.Raksturot produkta iesaiņojumu, marķējumu , sortimentu, zīmolu stratēģiju?
• Iesaiņojums šim uzņēmumam ir plastmasas kastītēs, spainīšos, pudelēs, kā arī iepakojumos. Iesaiņojumam dominē zaļo un rozā krāsu toņi, atšķirībā no produkta. Uz katra produkta ir virsū parādīts, kas tiek pārdots, “Dimdiņi” logo. Gads, kad šis uzņēmums sāka specializēties kāpostu audzēšanā un produkta marķējumi.
• Marķējumi pārsvarā ir tādi, ka virsū ir “Dabīgs produkts” marķējums, kā arī “Nesatur konservantus” marķējums. Uz tādiem produktiem, kas ir gatavi lietošanai, arī ir virsū atbilstošais marķējums. Arī uz atsevišķiem produktiem ir parādīts, ja tas satur kādus vitamīnus un visu, ko citu, kas ir vērtīgs un labs mūsu ķermeņiem. Dažiem produktiem virs nosaukuma “Dimdiņi” ir parādīts zaķis zaļās biksēs, baltā kreklā un zaļā cepurē, kas sēž uz šo nosaukumu.
• Sortiments: skābēti kāposti, štovēti kāposti, marinētu kāpostu salāti, dārzeņu salāti: bietes majonēzē, tvaicētas bietes, ziedkāpostu salāti, Korejas salāti u.c., kā arī vārītas pupiņas un zirņi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register