Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381117
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Malarmē izvirza 3 galvenās simboliskā teātra pamattēzes:
1. Teātrim jākļūst subjektīvam un jāatspoguļo dzejnieka dvēselē atplaiksnījusies subjektīva pasaules aina, jo dzejnieks ir izredzēta persona, kurai ļauts pietuvoties eksistences mīklai.
2. Jauno, subjektīvo realitāti teātris vislabāk var radīt, balstoties uz sintēzes ideju, t.i., izmantojot tāda tipa tēlainību, kas nepakļaujas konkrētai racionāli jēdzieniskai atšifrēšanai.
3. Teātrim jāatklāj dzīves filozofiskā un metafiziskā būtība, tam jākļūst par Ideju templi.
Dzejniekus neapmierināja tikai teorētiski raksti par teātri, viņi vēlējās visu izmēģināt praktiski, tādēļ 19.gs.80.gadu beigās iestudēja virkni eksperimentālu izrāžu.
Līdz ar to tika iezīmēts viens no trim posmiem franču simboliskā teātra attīstībā: simboliskā teātra priekšfāze jeb dzejnieku teātris.
Šiem eksperimentiem piemita kamerspēles jeb istabas teātra raksturs. Vēlāk kamerspēle kļūva par simbolisko teātri raksturojošu, kanonisku tradīciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register