Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:900625
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Jau tūkstošiem gadu sociālās problēmas ir sastopamas sabiedrībā, tās var būt mazas vai lielas, kā arī tās var norisināties attīstītajās vai attīstības valstīs tādēļ, mūsdienās daudz vairāk tiek domāts par cilvēkiem un dzīvniekiem, kuriem ir nepieciešama palīdzība no līdzcilvēkiem, tiek rīkotas akcijas un kampaņas, lai iegūtu nepieciešamās lietas vai citu palīdzību. Proti, palielinoties sociālo kampaņu popularitātei sabiedrībā un attīstoties biznesa videi pieaug arī mārketinga loma, taču vēl straujāku attīstību piedzīvo tieši sociālais mārketings, kas sevī ietver sociāli un personiski pozitīvu uzvedības modeļu popularizēšanu, lai garantētu vai uzlabotu sabiedrības kopējo veselību, drošību un pašapziņu. Tas ir, par sociālo mārketingu tiek uzskatīts tāds mārketinga veids, kura galvenais uzdevums ir sabiedrības izglītošana. Galvenokārt tas ir virzīts uz veselīga dzīvesveida un dzīves kvalitātes uzlabošanu. Sociālais mārketings ir radies 1970. gadā, kad Filips Kotlers un Geralds Zatlmans, realizēja jau esošo mārketinga principus, lai pasniegtu tiem savas idejas, attieksmes, mērķus. Informācija, kas tiek nodota cilvēkiem caur sociālo mārketingu galvenokārt liek aizdomāties un izveidot savu viedokli par konkrēto jautājumu.1 Kas, pēc manām domām, ir arī pats galvenais uzdevums, respektīvi - pieņemt, noraidīt, mainīt vai atmest kādu uzvedības formu.
Taču profesionāļi uzskata, ka sociālā mārketinga galvenais mērķis ir nevis ietekmēt tirgu vai produkta noietu, bet gan mainītu cilvēku domāšanu vai attieksmi kādā lietā2 , kas, protams, tiek praktizēts arī sabiedrībā, jo ne viss tiek saistīts ar biznesu un politiku. Manuprāt, lai saprastu sociālo mārketingu kopumā ir jāizprot sociālā mārketinga mērķi atsevišķi un tie ir:
1. Izpratnes veicināšana (pārtikas produktu enerģētiskās īpašības, ātrās ēdināšanas restorānu darbība)
2. Motivēšana veikt kādu darbību (savlaicīga ārstu apmeklēšana, vakcinēšanās)
3. Tieksme izmainīt sabiedrībā valdošos uzvedības ieradumus (drošības jostu izmantošanas kampaņas, nebraukt alkohola reibumā kampaņas).

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register