Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:116467
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma darbības filozofija, vai domāšanas veids, kas virzīts uz to, lai apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības. Tādā veidā var nodrošināt panākumus arī uzņēmumam.
Sociālā mārketinga koncepcijā klients ir svarīgs, taču galvenokārt uzmanība tiek pievērsta sociālajam labumam, ko prece vai pakalpojums sniedz sabiedrībai. Uzņēmums cenšas noteikt, kā arī apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības ,ievērojot visas sabiedrības attīstības intereses. Saskaņā ar sociālā mārketinga koncepciju uzņēmumiem vajag radīt un sniegt klientam lielāku vērtību tādā veidā, lai saglabātu vai paaugstinātu klienta vai sabiedrības labklājību kopumā. Uzņēmumiem jācenšas pievērst sabiedrības uzmanība uz lietām, kas sabiedrībai var nākt tikai par labu! Piemēram, uzņēmumi cenšas pievērst sabiedrības uzmanību tam , ka tumšā diennakts laikā ir jānēsā atstarotāji, lai pasargātu sevi, ka nedrīkst reibumā vadīt automašīnu, ka ir jāpotējas pret dažādām slimībām u.c.

Ir arī uzņēmumi, kas pastāv, lai sabiedrība varētu gūt sev labumu no tiem. Kā piemēru minēšu bibliotēkas. Bibliotēkas var apmeklēt ikviens: gan nabags, gan bagāts. Bibliotēkas sniedz pakalpojumus, kas ir orientēti uz lietotājiem. Bibliotēkās visu nodaļu darbība ir orientēta uz lietotāju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1111220
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register