Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629911
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Sociālā pedagoga uzdevumi un funkcijas skolas darba organizēšanā.
Savu darbību sociālais pedagogs veic šādās prakses jomās:
• jauniešu un bērnu audzināšana un izglītība;
• līdzdalība jauniešu un pieaugušo izglītībā;
• vecāku un ģimeņu izglītība;
• audzināšana bērnunamos un citās ārpus ģimenes institūcijās;
• jebkura vecuma cilvēku ar speciālām vajadzībām audzināšana, izglītība, profesionālā izglītība un veicināšana visās dzīves situācijās. [4, 67]
Strādājot minētajās jomās, sociālais pedagogs veic:
• audzināšanu;
• mācīšanu, veicināšanu, konsultēšanu;
• atbalstu;
• plānošanu;
• koordināciju;
• konfliktu risināšanu;
• vadību;
• novērtēšanu;
• jauninājumu ieviešanu.
Sociālie pedagogi veic arī sociālpedagoģisko darbību bērnu negatīvo socializācijas cēloņu un seku ierobežošanā un novērtēšanā. [1, 23]
Sociālā pedagoga darbības mērķis ir rūpēties, lai:
• tiktu ievērota cilvēka cieņa;
• audzināmajam un izglītojamajam cilvēkam pavērtos iespējas patstāvīgi un atbildīgi veidot savu dzīvi un aktīvi piedalīties sabiedrības un kultūras dzīvē;
• ģimenes, sabiedrības un kultūras radītie audzināšanas un izglītības priekšnoteikumi audzināmajam un izglītotajam cilvēkam sniegtu iespējas attīstīt un saglabāt savu identitāti un personību, kā arī radītu viņam dzīves telpu patstāvīgai un atbildīgai darbībai. [4, 66]
Lai tiktu realizēti sociālā pedagoga darbības mērķi, sociālais pedagogs savā darbībā pilda noteiktas funkcijas:
• diagnosticējošā – paredz pētīt bērna, ģimenes, jauniešu grupu sociālo problēmu cēloņus;
• profilaktiskā – lai brīdinātu un novērstu negatīvas sociālas parādības;
• palīdzība sociālo adaptācijas un sociālās rehabilitācijas procesā. [1, 24]
Ja runājam par pirmklasnieku adaptāciju skolā, tad sociālajam pedagogam izvirzās, pirmkārt, diagnosticējošā funkcija un palīdzība adaptācijas procesā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1164508
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register