Skolotāja: „Kurš vēlas nolasīt?” (Skolēni nolasa pierakstīto, tie, kuri nevēlas lasīt var nelasīt).
Skolotāja: „Kādas sajūtas pārņēma laikā, kad veidojāt vērtību vairogu?”
Skolēni: „Uzzināju, kaut ko jaunu par sevi.” (Skolēni dalās ar savām emocijām, kuras jutuši uzdevuma izpildes laikā).
Skolotājs: „Klasē ir izvietotas lielas papīra loksnes, uz kurām uzrakstīti nepabeigti teikumi. Jums katram jāapstaigā katra loksne un jāpabeidz teikums, pierakstot savu viedokli. Visu vingrinājuma laiku nedrīkst sarunāties. Tas, kurš pierakstījis visās lapās atbildes, klusiņām apsēžas un gaida pārējos.” (Temati uz lapām: Darbs mūsu grupā... , Līdz nākošajai tikšanās reizei..., Šajā stundā es iemācījos..., Gribu jums pateikt, ka..., Gribētu vairāk uzzināt par..., Ja es būtu zinājis, ka..., Man nepatika, ka..., Pārrodoties mājās...). (Bērni staigā pa klasi un aizpilda lapas).
Skolotāja: „Vai visi ir aizpildījuši visas lapas?”
Skolēni: „Jā.”
Skolotāja: „Paldies, par darbu. Varat doties starpbrīdī, apskatiet ieteikumus skolēniem, kuriem nebija aizraušanos, izlasiet arī nepabeigtos teikumus.” (Skolēni dodas starpbrīdī, lasa ieteikumus un nepabeigtos teikumus).
…