Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185071
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Produkta jēdziens
Produkts ir viss, kas tiek saņemts maiņas ceļā — taustāms un netaustāms, ieskaitot psiholoģiskus, fizioloģiskus un sociālus ieguvumus. Produkts var būt prece vai pakalpojums (sadzīves, komunālais, informācijas, advokāta, ārsta, utt.).
Lai sekmīgi realizētu produktu, vispirms ir jānoskaidro, kāds produkts ir nepieciešams tirgū. Jāizpēta piedāvāto preču un pakalpojumu tirgus, jāanalizē mikro- un makrovide. Šāda analīze var palīdzēt atrast tirgus nišu.
Tirgus niša ir pastāvošā tirgus sektors, pozīcija, kuru uzņēmējs vēlas iekarot. Tā ir kāda tukša vieta attiecīgās preces (pakalpojuma) tirgū. Tirgus niša var atspoguļot tās specifiskās produkta īpašības vai priekšrocības, ar kuru palīdzību var konkurēt, tos īpašos iemeslus, kāpēc pircējs tam dos priekšroku salīdzinājumā ar konkurenta produktu. Tirgus niša var atspoguļot arī citus marketing-mix elementus — cenu, produkta realizēšanas vietu, apkalpošanu, garantijas u.c.
Produkta diferenciācija ir produkta atšķirības panākšana līdzīgu produktu vidū. Tas ir viens no paņēmieniem, kā veidot savu tirgus nišu. Jūsu produktam ir jāatšķiras no citiem. Ja trūkst atšķirību, klientam būs maz iemeslu vai to nebūs vispār izvēlēties jūsu preci konkurējošo vidū. Produkta atšķirības var būt reālas (izskats, garša, smarža) vai šķietamas, ko panāk ar cenu veidošanu vai vizuālām atšķirībām, ko dod iesaiņojums.
Mārketinga pasākumus ietekmē vēl viens ar produktu saistīts faktors — produkta dzīves cikla stadijas.
Produkta dzīves cikls ir periods, kad produktu var iegādāties tirgū.
Dzīves cikla sākumā pēc produkta parasti nav liels pieprasījums. Zinot stadiju, kurā produkts atrodas, var plānot pareizo mārketinga taktiku. Produkta dzīves ciklu var attēlot grafiski.
Ieviešana ir periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tā pārdošanas apjoms. Uzņēmums šajā laikā gandrīz nesaņem peļņu, jo ar produkta ieviešanu ir saistītas lielas izmaksas. Ieviešanas stadijā mārketinga pasākumi ir koncentrēti uz informēšanai par produktu, tā īpašībām, priekšrocībām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1166727
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register