Starptautiskā reklāma. Reklāma, kura ir orientēta uz daudzu valstu pircēju grupām. Specifiski ir jāpielāgo stratēģija plašākam auditorijas lokam.
Pamatveidi:
Uzsākšana- filiāles izveide, galveno vadlīniju pildīšana;
Līdzdalība citā ārvalstu kompānijā, kapitāla investēšana citā uzņēmumā;
Kopuzņēmuma izveide.
Galvenie uzdevumi: nodrošināt izpratni par produktu, informēt par to, un atgādināt par preces vai pakalpojuma eksistenci , vietu un izmaiņām tajā.
Eksistē vairākas reklamēšanas metodes:
Aicinājums iegādāties- spiediens uz patērētāju;
Norādes uz produkta popularitāti patērētāju vidū, saucamais pūļa efekts, cerot, ka lielu masu ietekmē vairāk cilvēki sāks iegādāties un izmantot preces un pakalpojumus;
Emociju izmantošana- iežēlināšana, glaimi, baiļu radīšana;
Asociācijas- centieni saistīt ar ko patīkamu, piemēram, atainojot skaistus cilvēkus, patīkamu mājvietu un dzīvi kopumā;
Saukļi;
Šokēšana;
Slēpti vēstījumi.
Starptautiskās reklāmas komunikāciju atšķirību nosacījumi:
Atšķirīgas tirgus situācijas- atšķirīgs tirgus konkurences vides produkti un zīmoli dažādos ciklos;
Atšķirīgi patērētāji- vēsturiskās atšķirības, mentalitāte, paražas, vajadzības motīvi;
Starptautiskās reklāmas atšķirības prasības:
Kvalitāte un efektivitāte;
Uzņēmumam jāstrādā tirgū tā, lai rastos iespaids , ka eksistē tikai viens globāls tirgus;
Ziņojuma sūtītājam skaidri jāzina mērķauditorija un tās reakcija;