Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759321
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Tirgus sastāv no pircējiem, bet pircēji atšķiras viens no otra ar dažādām vajadzībām, ģeogrāfisko stāvokli, iepirkšanās paradumiem, utt. Katrs no šiem parametriem var tikt izmantots, lai segmentētu tirgu. Tirgus segmentēšana ļaus vieglāk noteikt mērķtirgu un nostiprināt tajā produkta pozīciju.
Mērķtirgus noteikšana ir izvēlēto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu mārketinga pasākumus. Tā sastāv no tirgus segmenta vērtēšanas un mērķa segmenta izveides.
Produktu pozīciju nostiprināšana ir uzņēmuma mārketinga pasākumu detalizēšana un pilnveidošana, kas vērsta pret konkurentiem. Tā sastāv no pozīcijas nostiprināšanas katrā mērķa segmentā un mārketinga pasākumu attīstīšana katrā mērķa segmentā.
Neeksistē viena vienota tirgus segmentēšanas metode. Pārdevējam nepieciešams izmēģināt segmentēšanu par pamatu ņemot dažādus mainīgos parametrus, vienu vai vairākus kopā, lai atrastu piemērotāko pieeju tirgus struktūras izpētei.
Tirgus segmentēšanas metodes iedala-
1.Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm.
2.Daudzdimensiju statistiskās analīzes metode pēc komplekso pazīmju analizēšanas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register