Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:777651
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Starptautiskā mārketinga celoņi    2
2.  Starptautiskais mārketings un starptautiskā tirdzniecība    4
3.  Globalizācija kā biznesa filozofija    9
  Globalizācijas vēsture    9
4.  Mārketinga stratēģiskā plānošana    10
5.  Mārketinga audits    12
  Mārketinga audita struktūra    13
6.  Kompānijas mērķi, stratēģija un taktika    14
7.  Iesaiņojums un marķējums starptautiskajā mārketingā. Svītrkods    23
8.  Reklāma starptautiskajā marketingā. Reklāmas efektivitātes novērtēšana    26
Extract

1. Starptautiskā mārketinga celoņi
Starptautiskais mārketings ir starptautiskā uzņēmuma vadības koncepcija, kuras pamatā ir ārzemju tirgus izpēte, eksporta produktu radīšana un virzīšana ārzemju tirgos, nodrošinot uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanu.
Starptautiskais mārketings ir viena no mārketinga specializētajām disciplīnām.
Mārketinga specializētās disciplīnas:
stratēģiskā vadība;
sabiedriskās attiecības (public relations, PR);
reklāma un zīmolvedība (branding);
tirgus izpēte;
starptautiskais mārketings (International marketing);
tiešais mārketings;
pasākumu organizēšana (event management);
mārketings internetā (e-Marketing).
Starptautiskais un iekšzemes mārketings
Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv šādas atšķirības:
Dažādas kultūras. Dažādo kultūru, pirkšanas ieradumu dēļ, ir nepieciešams pielāgot mārketinga aktivitātes, dažreiz arī pašu produktu (produkta adaptēšana), dažādiem ārzemju tirgiem;
Attālums starp valstīm. Mārketinga un tirdzniecības aktivitāšu kontrole ārzemju tirgos pieprasa no uzņēmuma vadības papildus pūles un laiku.
Infrastruktūra. Infrastruktūras elementu (ceļi, transports, sakari u.c.) atšķirības dažādos tirgos ietekmē lēmumus gan par preču izplatīšanu, gan tirdzniecības vietas izvēli.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,48 €
Work pack Nr. 1126581
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register