Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:213410
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

4. Statistika.
Kopš kompānijas dibināšanas līdz 2001. gadam airBaltic strādāja tikai ar zaudējumiem, kas saistāms ar lielajām investīcijām uzņēmuma darbības attīstībā. 2001. gadā uzņēmums pirmo reizi gadu noslēdza ar peļņu, kas sastādīja 56 000 Ls. 2002. gadā peļņa bija pieaugusi jau gandrīz 8 reizes un veidoja 406 000 Ls. Arī 2003. gadā kompānijas peļņas / zaudējuma aprēķinā bija vērojamas ļoti pozitīvas tendences – uzņēmuma peļņa togad bija 1,2 miljons Ls. 2004. gads, kad tika iegādātas vairākas jaunas lidmašīnas, kompānijai noslēdzās ar 850 000 Ls lieliem zaudējumiem, taču jau 2006. gadā uzņēmuma peļņa bija vairāk nekā 4 miljonus Ls liela (airBaltic 2011, ER). Jaunākie dati liecina, ka 2010. gadā airBaltic ir strādājis ar 34,2 miljonu Ls lieliem zaudējumiem, kam par iemeslu ir uzņēmuma iespaidīgās finanšu saistības (DELFI 2011, ER).
Miljono pasažieri airBaltic sagaidīja 2001. gadā, gandrīz 6 gadus pēc uzņēmuma dibināšanas. Savukārt 2005. gadā miljons pasažieri tika apkalpoti jau gada laikā, bet 2007. gadā salīdzinot ar 2006. gadu pasažieru skaits bija jau dubultojies un pirmo reizi pārsniedza 2 miljonus. 2005. gadā veiktā airBaltic statistika liecināja, ka kompānijas desmit gadu pastāvēšanas laikā ir veiktas 99 000 pacelšanās un nolaišanās, nolidotas 135 000 stundas un 70 miljoni km, jeb 1747 reizes apkārt zemeslodei, jeb 182 reizes līdz Mēnesim. 2010. gada tika pārvadāti vairāk kā 3 miljoni pasažieru. Lidojumu skaits 2011. gada oktobrī bija 4667, kas ir par 1% mazāk salīdzinot ar 2010. gada oktobri. Savukārt laika posmā no 2011. gada janvāra līdz oktobrim lidojumu skaits salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu periodu ir audzis par 1% un to skaits ir veidojis 48 391. Līdz šī gada oktobrim kompānija ir apkalpojusi 2 951 912 pasažierus, kas salīdzinot ar iepriekšējā gada tādu pašu laika periodu ir par 6% vairāk (airBaltic 2011, ER). Audzis ir arī vietu piepildījums lidmašīnā (2011. gadā – 75%, 2010. gadā – 69%). airBaltic lidojumu 15 minūšu punktualitātes rādītājs 2011.gada martā bija 90,2%. Tas norāda, ka vairāk nekā 90 no 100 airBaltic reisiem martā izlidoja plānotajā laikā vai ar ne vairāk kā 15 minūšu aizkavēšanos (Baltic News Network 2011, ER).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1361253
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register