Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291558
 
Evaluation:
Published: 07.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kas ir reklāma? Tas ir sazināšanās veids, kas tieši vai netieši veicina preču vai pakalpojumu pārdošanu patērētājam. Reklāma ir daudzveidīga un tās izplatīšanai izmanto visus mēdiju veidus: žurnālus un avīzes, radio, televīziju, kino, telefonus, internetu utt.”.
Reklāmas var izvietot gan uzņēmēji, gan privātpersonas, reklāmas likums attiecas uz abiem. (1) Reklāmas mērķauditorija var būt visi cilvēki, atsevišķa cilvēku grupa vai atsevišķi indivīdi. Ir ļoti svarīgi, lai reklāmas spētu „paņemt” un ieinteresēt tai paredzēto mērķauditoriju, jo bieži vien nekvalitatīvi izstrādātas reklāmas nevis piesaista, bet gan atbaida potenciālos klientus. Reklāma spēj ietekmēt cilvēka domas un jūtas, patērētāju uzvedību un emocijas, vēlēšanās un sapņus
Reiz lasot interviju ar reklāmas aģentūras „Zoom” radošo direktoru Ēriku Stendzenieku (2005/04), palika atmiņā viņa formulējums, kas ir reklāma- „Es domāju, ka reklāma ir runāšanās ar cilvēkiem. Tāpat kā māksla. Un tieši tāpat kā māksla, tā ir arī manipulācija. Laba reklāma ir tāda pozitīva, gaiša manipulācija(2) .

Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“
Firmas „Garnier“ reklāma pretgrumbu krēmam „Ultralift“ medijos parādījās 2003. gada sākumā. Produkts tika reklamēts neilgu laiku un tad pazuda no mēdijiem, toties vēlāk atkal atsākās šī produkta reklāmas kampaņa, medijos atkal ir redzamas krēma „Ultralift“ reklāmas. Kaut gan šoreiz veids, ka tiek reklamēts produkts ir mainījies.
Mērķauditorija, ko reklāmas veidotāji gribēja sasniegt ir sievietes pēc 30 gadu vecuma. Reklāmā nozīmīgs tēls ir Ķīnas cīņu kucēns Šarpejs (Shar-Pei) ar visai savdabīgu izskatu - āda uz visa ķermeņa, bet sevišķi uz kakla un galvas krīt lielās krokās, tas arī tiek izmantots kā metafora. Kucēns šajā gadījumā ir bijis efektīvs uzmanības piesaistīšanas līdzeklis, jo vairumam sieviešu patīk dzīvnieki, jo īpaši kucēni. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1138610
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register