Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:675085
 
Evaluation:
Published: 09.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Statora tinuma izveidojums    1
  Trīsfāzu asinhrono dzīnēju pamattipi    6
Extract

Fāzu rotora ķēdē ieslēgts palaišanas reostats, kā redzēsim tālāk ieverojami uzlabo dzinēja palaišanu: samazina dzinēja palaišanas strāvu un palielina dzinēja palaišanas momentu (griezes moments, ko attīsta rotors, ja slīde s=l).
Pirms fāzu rotora dzinēja palaišanas katrā rotora fāzē ieslēdz visu reostata fāzes pretestību (slīdkontaktu stāvoklis parādīts ar nepārtrauktām līnijām). Rotoram iegriežoties, palaišanas pretestību pakāpeniski samazina. Darba laikā palaišanas pretestība ir pilnīgi izslēgta un rotora fāzu tinumi ar reostata starpniecību saslēgti īsi (slīdkontaktu stāvoklis parādīts ar pārtrauktām līnijām).
Lai samazinātu mehāniskos zudumus un kontaktgredzenu un suku nodilšanu, vidējas un lielas jaudas dzinējiem ar fāzu rotoru bieži vien ir iekārtots mehānisms, ar kuru pēc rotora iegriešanās (kad sasniegts n2 = const) saslēdz īsi kontaktgredzenus un paceļ sukas.
Asinhronos dzinējus ar fāzu rotoru izmanto smagos palaišanas apstākļos (dzinēju palaiž ar pilnu slodzi vai palaiž ļoti bieži) un gadījumos, kad īslaicīgi jāregulē griešanās ātrums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register