Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:315143
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Skolotāja darbība
Ievaddaļa
• Uzdod jautājumus, kas vedina skolēnu pašu uzminēt stundas tematu.
• Kā, atrodoties telpā, var zināt, kāds ārā ir laiks?Ar kā palīdzību mēs sazināmies?
• Kur skaņa ir spēcīgāka - tuvu vai tālu?
• Skolotāja uzzīmē uz tāfeles ideju zirnekli ar vidū ierakstītu vārdu “skaņa”.

Galvenā daļa
• Pārrunā skolēnu izveidoto ideju zirnekli, jautā, kas tad ir skaņa?
• Kamēr skolēni pāros pārrunā, kas ir skaņa, skolotāja sagatavojas eksperimenta rādīšanai - iededzina sveci.
• Skolotāja, demonstrējot eksperimentu, atklāj, kas ir skaņa.
• Iedod vienam skolēnam darba lapas ar noteikumu iedot tās pārējiem. Uzdod skolēniem aizpildīt aili “prognozes”.
• Izsauc brīvprātīgos skolēnus, kas pēc skolotājas norādījumiem demonstrē 4 dažādus eksperimentus.
• Skolotāja sadala skolēnus pa 3 -4 cilvēkiem vienā grupā un uzdod salīdzināt savus rezultātus.
• Kopīgi ar skolotāju pārrunā iegūtos rezultātus.
• Uzdod izpildīt darba burtnīcā 1.uzd. (24.lpp.) par skaņas avotiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register