Tēma. Romantisms.
Mācību saturs. Aspazijas dzejoļi „Tāda es esmu”, „Magone”, „Zilā puķe” un „Princese”.
Mērķis. Rosināt interesi par romantismu kā literatūras virzienu, analizējot Aspazijas dzejoļus.
Stundas uzdevumi:
1) sniegt zināšanas par romantisma galvenajām pazīmēm;
2) sekmēt prasmi saskatīt un analizēt Aspazijas dzejoļos pausto personības tapšanas procesa daudzveidību un salīdzināt to ar personisko pieredzi;
3) veicināt radošās spējas un sadarbības prasmes, strādājot grupās.
Mācību metodes un darba organizācijas formas:
1)frontāls darbs ar klasi;
2)grupu darbs.
Darba uzdevumi
1) Kādas Aspazijas personības iezīmes jūs saskatāt dzejolī „Magone”?
2) Ko, jūsuprāt, autore ir vēlējusies pateikt ar savu dzejoli? Pamatojiet savu spriedumu ar visspilgtāko citātu!
3) Prezentējiet grupas darbu klasei!
Darba norises laiks – 20 minūtes! …