Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126296
 
Evaluation:
Published: 30.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Atgriezeniskās saites nodrošināšana:
Skolotāja apkopo stundas norisi, pārruna ar bērniem ko viņi darīja nodarbībā, uz tāfeles vai lielām papīra loksnēm uzrakstot hronoloģiskā secībā visas stundas posmus / izmantotās metodes. Bērni novertē katru savu darbību ievelkot krustiņu attiecīgajā ailē – “labi”, “ciešami” vai “neapmierinoši” Ja ir daudzi negatīvi vērtējumi, skolotāja sāka pārrunas, kurās skolotājss cenšas sīkāk izzināt neapmierinātības cēloņus.
Skolēna darba vērtēšanas kritēriji: Skolēns atbilstoši snieguma līmeņa aprakstam mācās novērtēt savas prasmes darboties ar papīru (griezt, , locīt ), atzīmē atbildi ar uzlīmi, krustiņu vai iekrāsojot. Savas prasmes viņš novērtē pakāpeniski pēc katra vingrināšanās uzdevuma. Piemēram, mācoties locīt origami, skolēns pēc vingrināšanās iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili, atzīmējot, cik lielā mērā viņš prot salocīt origami pēc instrukcijas. Kad skolēns ir beidzis vingrināties savienot papīru (ar līmi vai sastiprinot), viņš iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili. Temata noslēgumā skolēns novērtē savas prasmes kopumā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1381984
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register