-
Swedbank (Hansabanka)
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Hansabank grupa | 4 | |
Par Hansabanku | 4 | |
Korespondentbankas | 7 | |
Hansabankas grupas mērķi | 8 | |
Hansabank stratēģija | 10 | |
Hansabanka atbalsta | 11 | |
Kopsavilkums | 12 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 13 |
Hansabank grupa
Hansabank Grupa ir lielākā finansu institūcija Baltijā ar kopējiem aktīviem vairāk nekā 7,3 miljardi eiro un akcionāru kapitālu vairāk nekā 0,7 miljardi eiro. Kopš Hansabank Grupas dibināšanas 1992. gadā tā ir strauji izaugusi un kļuvusi par vadošo finansu grupu Baltijā ar vairāk nekā 2,5 miljoniem aktīvu klientu un 5'900 darbiniekiem.
Hansabank Grupa pašreiz aktīvi darbojas visu trīs Baltijas valstu banku tirgos, kontrolējot trešo daļu reģiona tirgus. Hansabankas Grupas darbība ir iedalīta sekojošās četrās biznesa vienībās: Igaunija, Latvija, Lietuva un Krievija. IT, produktu attīstība, risku un finanšu vadība tiek pārvaldīta centralizēti – Grupas līmenī.
Par Hansabanku
Hansabankas mērķis vienmēr ir bijis kļūt par labāko banku Latvijā jau kopš tās dibināšanas 1992. gada 8. maijā. Tolaik vēl ar nosaukumu Vācijas-Latvijas banka starp komercbankām tā ierindojās sestajā desmitā, bet pateicoties bankas darbinieku milzīgajai apņēmībai un skaidrai darbības stratēģijai kļuvusi par vadošo Latvijā.
Kopš 2005.gada Hansabankas Grupas lielākais akcionārs ir viena no lielākajām finanšu institūcijām Ziemeļvalstu un Baltijas reģionā – Swedbank. Swedbank grupa darbojas ne tikai Zviedrijā un Baltijā, bet arī Helsinkos, Kopenhāgenā, Oslo, Kaļiņingradā, Maskavā, Sanktpēterburgā, Luksemburgā, Marbellā, Ņujorkā, Šanhajā, Tokijā un Ukrainā.
Hansabankas Grupas veiksmīgās darbības un arvien pieaugošas starptautiskās atzinības pamatā ir uz sasniegumiem orientēta kultūra, atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām un mūsu darbinieku apņēmība. Hansabanka ir izvirzījusi mērķi būt par vadošo Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona finanšu organizāciju. Būt vadošai nozīmē - visaugstākā klientu apmierinātība; vispelnošākā katrā tirgū, kur darbojas; vislabākais darba devējs.
1992. gadā Vācijas-Latvijas bankas dibinātājs Ģirts Rungainis pirmajā intervijā presei apsolīja, ka jaundibinātās bankas prioritāte būs serviss. „Serviss un individuāla attieksme vienmēr ir bijusi Hansabankas darbības kodols – un tā tas ir arī tagad“, teica Māris Avotiņš, Hansabankas valdes priekšsēdētājs bankas 15 gadu pastāvēšanas jubilejas ballē šogad.
…
Hansabank grupa Hansabank Grupa ir lielākā finansu institūcija Baltijā ar kopējiem aktīviem vairāk nekā 7,3 miljardi eiro un akcionāru kapitālu vairāk nekā 0,7 miljardi eiro. Kopš Hansabank Grupas dibināšanas 1992. gadā tā ir strauji izaugusi un kļuvusi par vadošo finansu grupu Baltijā ar vairāk nekā 2,5 miljoniem aktīvu klientu un 5'900 darbiniekiem. Hansabank Grupa pašreiz aktīvi darbojas visu trīs Baltijas valstu banku tirgos, kontrolējot trešo daļu reģiona tirgus. Hansabankas Grupas darbība ir iedalīta sekojošās četrās biznesa vienībās: Igaunija, Latvija, Lietuva un Krievija. IT, produktu attīstība, risku un finanšu vadība tiek pārvaldīta centralizēti – Grupas līmenī. Par Hansabanku Hansabankas mērķis vienmēr ir bijis kļūt par labāko banku Latvijā jau kopš tās dibināšanas 1992. gada 8. maijā. Tolaik vēl ar nosaukumu Vācijas-Latvijas banka starp komercbankām tā ierindojās sestajā desmitā, bet pateicoties bankas darbinieku milzīgajai apņēmībai un skaidrai darbības stratēģijai kļuvusi par vadošo Latvijā. Kopš 2005.gada Hansabankas Grupas lielākais akcionārs ir viena no lielākajām finanšu institūcijām Ziemeļvalstu un Baltijas reģionā – Swedbank. Swedbank grupa darbojas ne tikai Zviedrijā un Baltijā, bet arī Helsinkos, Kopenhāgenā, Oslo, Kaļiņingradā, Maskavā, Sanktpēterburgā, Luksemburgā, Marbellā, Ņujorkā, Šanhajā, Tokijā un Ukrainā. Hansabankas Grupas veiksmīgās darbības un arvien pieaugošas starptautiskās atzinības pamatā ir uz sasniegumiem orientēta kultūra, atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām un mūsu darbinieku apņēmība. Hansabanka ir izvirzījusi mērķi būt par vadošo Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona finanšu organizāciju. Būt vadošai nozīmē - visaugstākā klientu apmierinātība; vispelnošākā katrā tirgū, kur darbojas; vislabākais darba devējs. 1992. gadā Vācijas-Latvijas bankas dibinātājs Ģirts Rungainis pirmajā intervijā presei apsolīja, ka jaundibinātās bankas prioritāte būs serviss. „Serviss un individuāla attieksme vienmēr ir bijusi Hansabankas darbības kodols – un tā tas ir arī tagad“, teica Māris
- Finansu aktīvu cenu noteikšana. Obligācijas
- Investīciju projekts
- Swedbank (Hansabanka)
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Finansu aktīvu cenu noteikšana. Obligācijas
Summaries, Notes for university2
-
Investīciju projekts
Summaries, Notes for university2
-
Uzņēmējdarbības finanses
Summaries, Notes for university39
-
Finanšu funkcijas
Summaries, Notes for university6
-
Informatīvas tehnoloģijas izmantošana kredītrisku vērtēšanai un vadībai
Summaries, Notes for university30