SO stratēģijas:
1.Var ievest jaunus produktus, jo uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri var nodrošināt ātru un kvalitatīvu preču izstradāšanu.
2.Ta kā uzņēmumam ir pazīstama preču marka, var izstrādāt programmu, kura var palīdzēt iekārot jauno tirgu.
WO stratēģijas:
1.Uzņēmums var samazināt savas ražošanas izmaksas, ievedot un attīstot jaunus servisa veidus, kuri atvieglos un paatrinās ražošanas procesu.
ST stratēģijas:
1.Uzņēmums var diezgan mierīgi vēst savu darbību, neskatoties uz piegādātāju cenu pieagumu, ta kā uzņēmumam ir stabils finanšu stāvoklis.
2.Cīņā ar konkurentiem uzņēmumam ir neliela priekšrocība, t.i. pazīstama preču marka, kurai patērētāji zināmā merā tīcē.
WT stratēģijas:
1.Lai veiksmīgi konkurēt tirgū, uzņēmumam jasamazinā savas ražošanas izmaksas.
2.Jāveic reklāmas pasakumus un kampaņas, kas nodrošīnas uzņēmuma pazistamību patērētāju vidē starp citiem uzņēmumiem.…